środa, 4 września 2013

Pierwsza Rocznica!!!

Dziś mija dokładnie rok, od kiedy publikuje moje wypociny.W tym czasie uzyskałam kilku stałych czytelników, z czego jestem bardzo dumna i mam nadzieję że udało mi się przybliżyć Wam świat aranżacji wnętrz bez zbytniego zadęcia.

Jednak jak każdy pierwszoroczniak muszę zdecydować jak zorganizować blog by był interesujący i przystępny, dlatego bardzo proszę was o pomoc.

Jeśli czegoś na mojej stronie wam brakuje, macie pytania na które mogłabym Wam odpowiedzieć, lub tematy o których chcielibyście poczytać (z zakresu aranżacji wnętrz, oczywiście) dajcie znać w komentarzach.

Oczywiście pochwały też sobie cenię, więc jeśli jakiś mój pomysł wg. Was jest warty kontynuowania, również zapraszam do podzielenia się tą informacją.

Ale skoro dziś jest dzień urodzin, pomyślałam również o sobie i poniżej znajdziecie wnętrza, które ostatnio mnie zachwyciły. Nie ma żadnego tematu przewodniego, dziś jedynym wspólnym mianownikiem jest mój gust.

Oczywiście nie może zabraknąć dziś piosenki przewodniej - a jest nią:

Infected Mushroom & Berry Sakharof - Birthday

Było kilka lepszych piosenek do tego tekstu, ale nazwa Infected Mushroom wygrała w przedbiegach, zresztą francuskie piosenki zawsze poprawiają mi humor - ten język stworzony jest do electro i hip-hopu.




via
 Kto powiedział że obraz musi być w ramie?
 O ile ciekawiej wygląda gdy zdjęcia wychodzą poza nią, a w środku prosty przekaz.

via
 Wnętrze typowo formalne, a jednak dużo się w nim dzieje. Bardzo podoba mi się abstrakcja nad kanapą, a także dywan, który mimo regularności, wprowadza dużo życia do tego oficjalnego wnętrza.

via
 Piękne pokrycie mebli - przy ostatniej renowacji próbowałam znaleźć coś podobnego, ale niestety rynek tkanin obiciowych w Polsce, to ziemia jeszcze nieodkryta przez producentów - jeśli macie inne doświadczenia dajcie znać. 
Na uwagę zasługuje również kominek.
via
 Dobry pomysł z użyciem papierowego lampionu zamiast żyrandola, przełamuje klasykę panującą we wnętrzu, nadaje lekkości co podbija jeszcze łabędź w oknie


 
via













 Każda przestrzeń jest dobra do prezentowania sztuki, a nie ukrywajmy – toaleta to idealne miejsce na kontemplacje


via
W tym wnętrzu podoba mi się wszystko, świetny kominek "po przejściach", poroże tajemniczego stwora, kilka kobiecych akcentów które przełamują surowy charakter pokoju.

via
Tu mamy niebieską wersję total look - nie jestem pewna jak takie wnętrze wpływa na samopoczucie ale na zdjęciu wygląda pięknie.

via

W tym wnętrzu ciekawy jest kontrast między wesołą, kwiecistą kanapą, a stonowaną resztą pokoju.
via

Na tym zdjęciu nie o samo wnętrze chodzi, ale te okna... niestety na razie taka architektura, nie leży nawet w pobliżu moich możliwości finansowych.

via

Znowu szyby - tym razem w wersji ściennej - być może uda mi się je wprowadzić do mojego wymarzonego mieszkania.
via

Kolejne wnętrze do którego od razu bym się wprowadziła. Piękna narzuta, zagłówki i znowu te okna...
via

Piękny żyrandol i krzesła - idealne połączenie kolorów, złotu nigdy nie mogę się oprzeć.

via

Ten prysznic to spełnienie moich marzeń - łączy urok wanien retro z funkcjonalnością prysznica. Mam nadzieję, że w moim przyszłym mieszkaniu będę mogła zainstalować coś podobnego.

Brak komentarzy: